poniedziałek, 7 października 2019

Podsumowanie

Od rajdu minęło już dziewięć dni, błoto z rowerów zaczyna już samoczynnie odpadać, zatem najwyższy czas na krótkie podsumowanie jesiennej OrientAkcji w Rawie Mazowieckiej. Mamy nadzieję, że zarówno sama baza rajdu, jak i okolice, przez które prowadziły warianty między punktami kontrolnymi, przypadły Wam do gustu. Dziękujemy za liczne przybycie mimo pewnych zawirowań pogodowych w noc poprzedzającą rajd. W dziale Relacje można znaleźć ślady przejazdów kilkunastu zawodników, liczymy, że wkrótce dotrą też do nas relacje uczestników.
Ranking Pucharu Bike Orient został zaktualizowany o wyniki OrientAkcji, finałowe wyniki wyglądają następująco:
Puchar Bike Orient 2019
Tradycyjnie uhonorowanie najlepszych zawoników nastąpi podczas pierwszej imprezy Pucharu Bike Orient w sezonie 2020.
Pragniemy podziękować następującym osobom i organizacjom, bez których nasz rajd nie mógłby się odbyć:
  • Panu Zbigniewowi Urbańskiemu, UM Rawa Mazowiecka oraz OSiR Rawa Mazowiecka za udostępnienie fantastycznej bazy rajdu wraz z przylegającymi obiektami oraz świetną współpracę organizacyjną
  • Wydawnictwu Compass i Piotrowi Banaszkiewiczowi za udostępnienie map
  • Tomaszowi Walasowi za podrzucenie koncepcji zorganizowania OrientAkcji w Rawie Mazowieckiej i olbrzymią pomoc w realizacji tego pomysłu
  • Urzędowi Gminy Czerniewice za udostępnienie parku podworskiego w Lipiu na cele punktu żywieniowego
  • Foto Doktorkowi za relację zdjęciową 
  • Robinson s.c. za catering
  • Firmie UMIP za medale dla zwycięzców
  • PPHU Koma za fachowe wykonanie i doradztwo przy wydrukach map i kart startowych
  • Rodzicom Michała za pomoc przy obsłudze uczestników rajdu
  • Łukaszowi Senderkowi za formularz zgłoszeniowy
  • newit.craft@gmail.com za stronę z listą zgłoszeń uczestników
  • oraz innym osobom które pomogły zorganizować i wypromować rajd
Dodatkowe specjalne podziękowania dla SFSM Bastion za współpracę na szczeblu organizacyjno-formalnym oraz obsługę bufetu żywieniowego.

A jeśli chodzi o warianty zaliczania punktów kontrolnych, które wydawały nam się optymalne pod kątem najkrótszego dystansu, to prezentują się one następująco:
Giga: 12-2-22-17-10-16-6-19-23-9-11-4-20-18-7-14-21-1-8-3-15-13-24-5 (lub odwrotnie)
Mega: 12-2-22-17-10-16-6-1-8-3-15-13-5 (lub odwrotnie)
Trzeba natomiast podkreślić, że wiele innych realizowanych przez uczestników wariantów było bardzo zbliżonych odległościowo, więc zbliżonych do optimum wariantów było kilka.

Dziękujemy wszystkim bardzo i do zobaczenia na trasach.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz