Od rajdu minęło już dziewięć dni, błoto z rowerów zaczyna już samoczynnie odpadać, zatem najwyższy czas na krótkie podsumowanie jesiennej OrientAkcji w Rawie Mazowieckiej. Mamy nadzieję, że zarówno sama baza rajdu, jak i okolice, przez które prowadziły warianty między punktami kontrolnymi, przypadły Wam do gustu. Dziękujemy za liczne przybycie mimo pewnych zawirowań pogodowych w noc poprzedzającą rajd. W dziale Relacje
można znaleźć ślady przejazdów kilkunastu zawodników, liczymy, że wkrótce dotrą też do nas relacje uczestników.
Ranking
Pucharu Bike Orient został zaktualizowany o wyniki OrientAkcji, finałowe wyniki wyglądają następująco:
Puchar Bike Orient 2019
Tradycyjnie uhonorowanie najlepszych zawoników nastąpi podczas pierwszej imprezy Pucharu Bike Orient w sezonie 2020.
Tradycyjnie uhonorowanie najlepszych zawoników nastąpi podczas pierwszej imprezy Pucharu Bike Orient w sezonie 2020.
Pragniemy podziękować następującym osobom i organizacjom, bez których nasz rajd nie mógłby się odbyć:
- Panu Zbigniewowi Urbańskiemu, UM Rawa Mazowiecka oraz OSiR Rawa Mazowiecka za udostępnienie fantastycznej bazy rajdu wraz z przylegającymi obiektami oraz świetną współpracę organizacyjną
- Wydawnictwu Compass i Piotrowi Banaszkiewiczowi za udostępnienie map
- Tomaszowi Walasowi za podrzucenie koncepcji zorganizowania OrientAkcji w Rawie Mazowieckiej i olbrzymią pomoc w realizacji tego pomysłu
- Urzędowi Gminy Czerniewice za udostępnienie parku podworskiego w Lipiu na cele punktu żywieniowego
- Foto Doktorkowi za relację zdjęciową
- Robinson s.c. za catering
- Firmie UMIP za medale dla zwycięzców
- PPHU Koma za fachowe wykonanie i doradztwo przy wydrukach map i kart startowych
- Rodzicom Michała za pomoc przy obsłudze uczestników rajdu
- Łukaszowi Senderkowi za formularz zgłoszeniowy
- newit.craft@gmail.com za stronę z listą zgłoszeń uczestników
- oraz innym osobom które pomogły zorganizować i wypromować rajd
Dodatkowe specjalne podziękowania dla SFSM Bastion za współpracę na szczeblu organizacyjno-formalnym oraz obsługę bufetu żywieniowego.
A jeśli chodzi o warianty zaliczania punktów kontrolnych, które wydawały nam się optymalne pod kątem najkrótszego dystansu, to prezentują się one następująco:
Giga: 12-2-22-17-10-16-6-19-23-9-11-4-20-18-7-14-21-1-8-3-15-13-24-5 (lub odwrotnie)
Mega: 12-2-22-17-10-16-6-1-8-3-15-13-5 (lub odwrotnie)
Trzeba natomiast podkreślić, że wiele innych realizowanych przez uczestników wariantów było bardzo zbliżonych odległościowo, więc zbliżonych do optimum wariantów było kilka.
Dziękujemy wszystkim bardzo i do zobaczenia na trasach.
A jeśli chodzi o warianty zaliczania punktów kontrolnych, które wydawały nam się optymalne pod kątem najkrótszego dystansu, to prezentują się one następująco:
Giga: 12-2-22-17-10-16-6-19-23-9-11-4-20-18-7-14-21-1-8-3-15-13-24-5 (lub odwrotnie)
Mega: 12-2-22-17-10-16-6-1-8-3-15-13-5 (lub odwrotnie)
Trzeba natomiast podkreślić, że wiele innych realizowanych przez uczestników wariantów było bardzo zbliżonych odległościowo, więc zbliżonych do optimum wariantów było kilka.
Dziękujemy wszystkim bardzo i do zobaczenia na trasach.
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz